wtorek, 18 października 2016

#8 Korona Kielce: przerwa zimowa, sylwetki piłkarzy i nowa reprezentacja

 
Nadeszła zima. Dla mnie to czas na regenerację drużyny i dobre przygotowanie do drugiej części sezonu. Jest to też czas do poszukania kilku wzmocnień, czy to na teraz, czy może na letnie okienko transferowe. Pieniądze z Ligi Mistrzów, jak się okazało porządnie zabezpieczyły mój budżet płacowy, dzięki czemu byłem w stanie poszukać ewentualnych wzmocnień. Z racji tego, że defensywa działa u mnie naprawdę dobrze, to szukałem pomocników oraz napastników, ponieważ jakby nie patrzeć gramy jednym napastnikiem - Piotrkiem Ejzygmannem, do tego jest on wypożyczony i nie wiem jak długo da się jeszcze przedłużać to wypożyczenie. Póki co udało się po raz kolejny dogadać z FC Midtjylland, dzięki czemu Ejzygmann zostanie u nas do końca przyszłego sezonu, czyli czerwca 2020 roku. Mimo wszystko sprowadzenie napastnika, to ubezpieczenie na przyszłość oraz na wypadek kontuzji podstawowego snajpera.

Moi trenerzy solidnie pracują z całym zespołem na treningach

Wspólnie ze sztabem trenerskim zaczęliśmy pracę nad różnymi elementami funkcjonowania drużyny na boisku. Uznałem, że czas powoli wprowadzać system bardziej ofensywny z dwoma napastnikami jako alternatywę dla dotychczasowej taktyki. Chciałem też, aby w okresie przygotowawczym moi piłkarze zagrali sparingi z dobrymi rywalami. Wykorzystałem więc klauzulę z kontraktu Kwaterskiego i zaprosiłem Real Madryt na mecz towarzyski do Kielc. Następnie zorganizowałem wyjazdowy sparing z Wolfsburgiem i Dynamem Kijów. Dodatkowo zagramy też z naszym klubem partnerskim - Górnikiem Wałbrzych.


Real Madryt przyjechał do nas wraz ze swoimi najmocniejszymi zawodnikami. Co ciekawe w szerokiej kadrze na mecz znalazł się również Daniel Kwaterski. Cały stadion został wypełniony po brzegi. Ja natomiast wystawiłem również swój najmocniejszy skład jakim w tym czasie dysponowałem.

MECZ TOWARZYSKI

Korona Kielce - Real Madryt

KK v RM - formacje













TABLICA WYNIKÓW 0:1
0:1 C.Ronaldo '64

Dobry mecz w wykonaniu Korony Kielce. Często zagrażaliśmy bramce rywali i częściej utrzymywaliśmy się przy piłce. Niestety Cristiano Ronaldo strzelił zwycięskiego dla gości gola. Damian Rybowski po raz kolejny wyłączał z gry klasowych graczy, tym razem Realu. Natomiast Kwaterski nie pojawił się na boisku i cały mecz obejrzał z ławki rezerwowej.
Nie ma wstydu. Graliśmy z Realem jak równy z równym.

Na kolejne spotkanie towarzyskie pojechaliśmy do Niemiec, aby zmierzyć się z Wolfsburgiem.


MECZ TOWARZYSKI

Wolfsburg - Korona Kielce

Wolfsburg v KK - formacje












TABLICA WYNIKÓW 0:2
0:1 J.Jones '45+1
0:2 P.Ejzygmann kar.'45+3 

Mój zespół potwierdził wysoką formę nie dając szans zagrozić rywalom naszej bramce. Kolejny świetny mecz całej lini defensywnej, w tym Błaszczykowskiego na prawej obronie. Byliśmy tego dnia zespołem wyraźnie lepszym i mogłem tylko być dumny z drużyny.


MECZ TOWARZYSKI

Górnik Wałbrzych - Korona Kielce

GW v KK - formacje













TABLICA WYNIKÓW 1:1
0:1 A.Teslyuk '49
1:1 A.Vukcevic sam.'79

I-ligowy Górnik Wałbrzych to klub, z którym współpracujemy. Pojechaliśmy tam zagrać sparing i przy okazji dać szansę rezerwowym oraz przetestować nową taktykę z dwoma napastnikami. Mimo, że miażdżyłem rywala i przeważałem w każdym elemencie, to ostatecznie gospodarze zatrzymali u siebie cenny dla nich remis. Ja natomiast miałem materiał do analizy.


Tak jak obiecałem przedstawiam profile moich najważniejszych piłkarzy:




Aleksandar Lyubenov 24l. BR



Jakub Błaszczykowski 33l. P/OP(P)/WO(P)



Damian Pietras 22l. O(P)(Ś) wychowanek



Michał Wrześniewski 22l. O(Ś) wychowanek




Piotr Malarczyk 27l. O(Ś) wychowanek



Damian Rybowski 20l. BWO(L)/O(L) wychowanek



Mustafa Kazer 19l. O(Ś)/DP/P(Ś)



Jakub Miklasiński 20l. O(Ś)/DP/P(Ś) wychowanek



Aleksandrs Fretovs 31l. DP



Paweł Dawidowicz 23l. DP / O/P(Ś)



Marcin Cebula 23l. P(Ś)/DP wychowanek



Mario Nemeth 23l. OP(Ś)/P(Ś)/OP(P)



Ahmetcan Ozmen 22l. P(L)/OP(L)



Rabiu Ibrahim 28l. OP(Ś)



Jordan Jones 24l. OP(Ś)/P(PŚ)/OP(PL)



Andrija Vukcevic 22l. O(L)/P/OP(L)



Alexey Teslyuk 25l. WN/P/OP(L)



Piotr Ejzygmann 21l. WN


W zimowym okienku transferowym udało mi się sprowadzić trzech nowych zawodników.

TRANSFERY DO KLUBU:

Sander Coopman 24l. Club Bruggie  => Korona Kielce - 56 tys. EURO

Tom Bradshaw 26l. Walsall => Korona Kielce - 76 tys. EURO / warto podać, że dwa poprzednie sezony w Walsall (Sky Bet Leauge 1) Bradshaw miał bardzo udane. W sezonie 2017/2018 w 32 m. strzelił 28 br. i zaliczył 7 as. kończąc z ogólną średnią 7.68. W sezonie 2018/2019 w 14 m. strzelił 13 br. i zaliczył 2 as. kończąc ze średnią 7.54.



Alexander Sorloth 23l. Rosenborg => Korona Kielce - wolny transfer


Mając już całą drużynę w komplecie pojechałem na zgrupowanie, które zostało uwieńczone wyjazdem do Kijowa i meczem towarzyskim z miejscowym Dynamem. Był to ostatni sprawdzian przed wznowieniem ligowych potyczek. Dałem pograć właściwie wszystkim. Jedynie Błaszczykowski i Dawidowicz rozegrali pełne 90 minut.

MECZ TOWARZYSKI

Dynamo Kijów - Korona Kielce 2:0
1:0 D.Garmash kar.'61
2:0 K.Hradil '71


W międzyczasie zatęskniłem za wyzwaniem reprezentacyjnym i zacząłem powoli rozglądać się za ciekawą propozycją. Zauważyłem, że w Panamie szykują się do zmiany dotychczasowego selekcjonera i jego zwolnienie było kwestią czasu, stąd wyraziłem zainteresowanie objęciem funkcji selekcjonera. Panamski Związek Piłki Nożnej kiedy dowiedział się, że zainteresowanie posadą przejawia przebojowy i utalentowany menadżer z Polski, bez wahania zwolnił Victora Mendietę Jr. i zaoferował mi pracę.



Przyjąłem ofertę z Panamy i byłem zadowolony, że będę mógł dzielić swój czas między Koronę Kielce, a tamtejszą reprezentację. To na pewno będzie ciekawa przygoda i duże wyzwanie. Poza tym w Panamie jest ciepło i miło będzie od czasu do czasu zmienić otoczenie.

Panamska Federacja Piłkarska została założona w 1937 roku i już rok później dołączyła ona do FIFA. Panama nie ma na swoim koncie zbyt wielu sukcesów. Ani razu nie awansowali do Mistrzostw Świata, a ich dotychczasowy największy sukces to drugie miejsce z Złotym Pucharze Ameryki Północnej w 2005 i 2013 roku.

Rommel Fernandez Stadium - 45 000 widzów - stadion narodowy reprezentacji Panamy
Przed reprezentacją Panamy stoją Eliminacje do Złotego Pucharu CONCACAF oraz Eliminacje do Mistrzostw Świata w 2022 roku w Katarze. Nikt nie oczekuje od nas cudów, ale postaram się osiągnąć jak najlepsze wyniki.

W kolejnym wpisie: wznawiamy rozgrywki Ekstraklasy. Jak Korona Kielce zaprezentuje się po przerwie zimowej. Czy będziemy w stanie drugi raz z rzędu powalczyć o Mistrzostwo Polski. Ponadto reprezentację Panamy czekają mecze o awans do Złotego Pucharu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz