piątek, 21 października 2016

#9 Korona Kielce i kadra Panamy: druga część sezonu

Po przerwie zimowej czekał nas wyjazd do Lubina na mecz z Zagłębiem. Byłem ciekaw jak zaprezentuje się moja drużyna.

EKSTRAKLASA
20/30

Zagłębie Lubin - Korona Kielce












skład: Lyubenov - Błaszczykowski(k), Wrześniewski, Dawidowicz, Rybowski - Fretovs - Nemeth, Coopman (knt.'66 Cebula), Jones, Teslyuk ('59 Ozmen) - Ejzygmann ('77 Sorloth)

TABLICA WYNIKÓW: 0:2
0:1 A.Teslyuk '17
0:2 P.Ejzygmann '58

Bardzo dobry mecz w wykonaniu mojej drużyny. Dominowaliśmy cały mecz. Dawidowicz zastąpił na środku obrony kontuzjowanego Malarczyka i spisał się świetnie. Niestety nasz nowy nabytek Coopman nabawił się poważnej kontuzji i odpocznie od piłki kilka miesięcy. Nie mógł zagrać też inny nowy piłkarz Bradshaw, ponieważ nabawił się kontuzji na treningu i nie mogliśmy z niego skorzystać.

Kolejny wyjazd tym razem do Poznania. Lech jest zawsze groźny więc musieliśmy mieć się na baczności.

EKSTRAKLASA
21/30

Lech Poznań - Korona Kielce












skład: Lyubenov - Pietras, Wrześniewski (knt.'58 Cebula), Dawidowicz, Rybowski - Fretovs ('32 Kazer) - Błaszczykowski(k), Nemeth, Jones, /ZwM/ Teslyuk - Ejzygmann (knt.'38 Sorloth)

TABLICA WYNIKÓW: 1:2
0:1 A.Teslyuk '3
1:1 V.Jovovic '33
1:2 P.Dawidowicz '70

Mój zespół był po prostu w tym meczu drużyną lepszą. Dość szybko przez agresywną grę gospodarzy z powodu kontuzji musiał zejść Ejzygmann, następnie na uraz zaczął narzekać Fretovs i na wszelki wypadek wolałem zdjąć go z boiska. W drugiej połowie przez uraz musiał zejść mój podstawowy obrońca. Lech dzięki wprowadzeniu zamętu w moim składzie przeważał w tym meczu i miał więcej sytuacji, ale ostatecznie to ja wygrałem, bo grałem mądrzej.

EKSTRAKLASA
22/30


Korona Kielce - Górnik Zabrze











skład: Lyubenov - Błaszczykowski(k), Cebula, Dawidowicz, Rybowski - Fretovs ('70 Sorloth) - Jones, Nemeth, Rabiu Ibrahim ('46 Miklasiński), Teslyuk - /ZwM/ Ejzygmann ('65 Bradshaw)

TABLICA WYNIKÓW: 4:1
1:0 P.Ejzygmann '1
2:0 P.Ejzygmann '40
2:1 A.Pelvas '50
3:1 P.Ejzygmann '59
4:1 A.Sorloth '75
czerw/k H.P.Sigurdsson '69

Co tu pisać. Dominowaliśmy absolutnie. Ejzygmann zalicza hat-tricka i potwierdza, że jest w fenomenalnej formie. Upatruje w nim drugiego Roberta Lewandowskiego w przyszłości. Polska piłka będzie miała z niego jeszcze pożytek. Poza tym cieszę się, że nasz nowy napastnik Sorloth również zaczął strzelać.

EKSTRAKLASA
23/30


Korona Kielce - Pogoń Szczecin












skład: Lyubenov - Błaszczykowski(k), Wrześniewski, Kazer, Rybowski - Fretovs - Nemeth, Dawidowicz ('47 Bradshaw), Jones, Teslyuk ('65 Vukcevic) - Ejzygmann ('78 Sorloth)

TABLICA WYNIKÓW: 1:3
1:0 P.Ejzygmann '45+2
1:1 J-C.Benteke '85
1:2 M.Walski '88
1:3 M.Lewandowski '90+1

W całym meczu przeważałem i pewnie prowadziłem zwycięstwo. Widząc jak drużyna dobrze gra i ciśnie rywala, postanowiłem dobić rywala, zmieniając system na taktykę z dwoma napastnikami. No i wtedy się wszystko posypało. Pogoń wykorzystała fragment naszej słabej gry i bezlitośnie wypunktowała dziury w obronie, strzelając trzy bramki. J-C.Benteke to bardzo ciekawy DP wypożyczony z Feyenoordu i wychowanek tegoż klubu. Będę miał na niego oko.


EKSTRAKLASA
24/30


Korona Kielce - Śląsk Wrocław












skład: Lyubenov - Błaszczykowski(k), Wrześniewski, Kazer, Rybowski - Fretovs - Nemeth, Cebula, Jones ('70 Sorloth), Teslyuk ('62 Vukcevic) - /ZwM/ Ejzygmann ('78 Bradshaw)

TABLICA WYNIKÓW: 4:1
1:0 P.Ejzygmann '21
1:1 S.Zgarda '29
2:1 P.Ejzygmann '51
3:1 P.Ejzygmann kar.'72
4:1 A.Sorloth '90+2

Lider tabeli przyjechał do Kielc na ciężkie starcie. Pokazaliśmy w tym meczu, że do końca będziemy walczyć o mistrzostwo Polski. Kolejny genialny mecz Ejzygmanna, to już jego drugi hat-trick po przerwie zimowej! Tym samym nasz napastnik objął fotel lidera w kwalifikacji najlepszych strzelców Ekstraklasy. Po raz kolejny cieszy dobra gra całej drużyny. Dobrej grze formacji obronnej zaczęła wtórować zorganizowana i mądra gra w ofensywie. Cieszy też kolejna bramka Sorlotha.


Nadszedł dzień mojego debiutu za sterami reprezentacji Panamy. Trochę się denerwowałem przed pierwszym zgrupowaniem i powołaniami. Wyselekcjonowałem najlepszych moim zdaniem piłkarzy. Następnie poleciałem do Ameryki Centralnej, gdyż czekał nas dwumecz z kadrą Surinamu w Eliminacjach do Złotego Pucharu.



Eliminacje Złotego Pucharu 1. Mecz

Panama - Surinam












skład: Mejia - Chen, Cummings, Cordero, C. Rodriguez - Gomez - Bonilla ('82 M.Rodriguez), Aguilar ('46 Jeanine), Davis - Blackburn ('63 Clarke), Waterman

TABLICA WYNIKÓW: 0:0

Eliminacje Złotego Pucharu Rewanż

Surinam - Panama 0:2
0:1 J.Gonzales '4
0:2 R.Blackburn '88

skład: Mejia - Chen ('72 Cordero), Cummings, M.Rodriguez ('59 Azmahar), C. Rodriguez - Juarez - Gonzales, Bonilla ('54 Jeanine), Davis - Blackburn, Clarke

Nie oczekiwałem fajerwerków po tym dwumeczu. Nie znałem piłkarzy, taktykę stworzyliśmy dopiero na zgrupowaniu. W drugim meczu wyglądało to już trochę lepiej niż w debiucie. Jednak nie ma co narzekać. Ostatecznie udało nam się wygrać, dzięki czemu zagramy w rozgrywkach Złotego Pucharu. Po pierwszym zgrupowanie wiem już coś więcej o moich piłkarzach. Największe gwiazdy reprezentacji obecnie to (w nawiasach podane są statystki w klubie z obecnego sezonu):

Luis Meija BR - Hajduk Split (26 m. 33 strc. 6 czyk. 7.01)

Harold Cummings O(Ś) - Dinamo Zagrzeb (28 m. 0 br. 1 as. 6.56)

Roberto Chen O(Ś) / O(P) - Valladolid (6 m. 0 br. 0 as. 6.86)

Gabriel Torres WN(Ś) / OP(PL) - Colorado (32 m. 19 br. 5 as. 7.01)


Zaraz po meczach reprezentacji miałem trzy dni, aby wrócić do Polski, ponieważ mój zespół jechał na Stadion Wojska Polskiego, aby zmierzyć się z Legią Warszawa. Zapowiadał się emocjonujący pojedynek.


EKSTRAKLASA
25/30

Legia Warszawa - Korona Kielce












skład: Lyubenov - Błaszczykowski(k), Wrześniewski, Dawidowicz, Rybowski - Fretovs ('82 Kazer) - Nemeth, Cebula ('60 Sorloth), /ZwM/ Jones, Teslyuk - Ejzygmann ('48 Bradshaw)

TABLICA WYNIKÓW: 1:2
0:1 P.Ejzygmann '19
0:2 A.Teslyuk '32
1:2 T.L.Olsen '79

Mecz był wyrównany, ale ostatecznie okazaliśmy się drużyną lepszą. Po raz kolejny świetnie spisał się duet Telsyuk-Ejzygmann. Szkoda tylko, że tego drugiego musiałem już w 48 minucie zmienić, bo nabawił się urazu i bałem się, że może się to zmienić w coś poważniejszego. Dzięki temu umocniliśmy naszą pozycję na 2 miejscu w Ekstraklasie. Tracimy do Śląska już tylko 7 punktów, natomiast mamy aż 9 punktów przewagi nad trzecią Cracovią. Zatem walczymy o mistrzostwo do samego końca.

Tym samym dotarliśmy do momentu, w którym muszę wcisnąć SPACJĘ. Zatem nie wiem co dalej się wydarzy. Będziemy w tym razem na bieżąco. Przede mną emocjonująca końcówka sezonu. Ciekawe jak się skończy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz